آموزش رایگان دره نوردی شیراز

*دره نوردی، دره پیمایی و فرود در آبشار*

پس از برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در ۱۰ سال اخیر در شاخه‌های سنگنوردی، دره نوردی، دیواره نوردی و … وب سایت CLIFFHANGER برای دوره جدید دره نوردی ثبت نام می‌کند.

با توجه به جلب توجه و علاقه عموم مردم به شاخه دره نوردی و دره پیمایی در سال‌های اخیر و همچنین تبلیغات افراد سودجو در شبکه های اجتماعی برای اجرای برنامه‌های دره نوردی آن هم بدون دانش و تجربه کافی و برگزاری آموزش به تعداد جلسات کافی و منظم، برآن شدیم که این کلاس دره نوردی را همچون سال‌های گذشته با هدف افزایش ایمنی و کاهش حداکثری خطرات برنامه های دره نوردی برگزار کنیم تا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی پر هیجان بتوانند از طریق هر برگزار کننده ای که برنامه های دره نوردی برگزار می کند در برنامه های دره نوردی و دره پیمایی شرکت کنند و در عین حال از امنیت بالا برخوردار شوند.

موضوع: دره نوردی

جلسه نخست: پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۳۰
محل برگزاری: بولوار شهید چمران، بولوار نیایش، پارک سنگنوردی دره غولکی
هزینه برای کل دوره: رایگان (دلایل را اینجا مطالعه فرمائید)
شرایط شرکت در دوره:
بالای ۱۸ سال دارای سلامت جسمی
تجهیزات لازم:
لباس و کفش مناسب ورزش (ترجیحا کفش کوهنوردی)
۲ لیتر آب، تنقلات سالم (خرما، میوه و …)، خودکار و کاغذ
تجهیزات اختیاری:
کلاه، عینک آفتابی، ضد آفتاب، زیرانداز.
کتاب و جزوه:
توصیه می‌شود قبل از حضور در جلسه نخست، برای مطالعه نکات پایه و آمادگی ذهنی از طریق این لینک طرح درس کارآموزی دره نوردی را دانلود و مطالعه فرمائید.

آموزش رایگان دره نوردی شیراز دره پیمایی آب نوردی فرود در آبشار تنگ رغر داراب دره کمجل آبشار فوسک کرمان تامرادی بله برم

طرح درس کارآموزی دره نوردی،دره پیمایی و فرود در آبشار

ثبت نام: ابتدا با شماره 09011077782 تماس حاصل فرمایید تا ثبت نام انجام شود و اطلاعات لازم به شما ارائه گردد؛ سپس از طریق لینک زیر وارد گروه مربوط به این دوره شوید.

https://chat.whatsapp.com/EqGoFt64j2Y7CZRfHhjSr9

مشاهده برخی از آموزش‌ها در کانال YouTube ما به آدرس زیر.
https://m.youtube.com/channel/UC0i1X0djW7qSkSyOPEFXsgQ
*نکات مهم و ضروری:*
۱. این دوره زیر نظر هیچ یک از سازمان‌ها یا نهادهای رسمی یا دولتی مرتبط با کوهنوردی یا ورزش *نیست* و به شرکت کنندگان هیچ گونه مدرک رسمی از طرف این نهادها *اعطا نخواهد شد*؛ هدف فقط آموزش دره نوردی ایمن و اصولی و از پایه به صورت رایگان برای علاقه مندان است که در هر جایی و با هر برگزار کننده ای در برنامه های دره نوردی شرکت می کنند ار ایمنی بالا برخوردار شوند.
۲. حتما حضورتان در این برنامه و محل دقیق برگزاری آن را به شخصی از *بستگان خود* (پدر، مادر، خواهر، برادر یا همسر) اطلاع دهید.
۳. حتما شماره موبایل زیر را به عنوان سرپرست برنامه (آقای همتایی) به بستگان خود اطلاع دهید.
09011077782
۴. حتما گوشی موبایل خود را برای هماهنگی و تماس همراه داشته باشید.
۵. برای جلسه نخست به تجهیزات تخصصی نیاز نیست. اگر از گذشته تجهیزات مرتبط (مانند هارنس، کاسکت، کارابین و …) دارید همراه بیاورید.
۶. لطفا حتما شرایط و قوانین حضور در دوره را در لینک زیر مطالعه فرمائید.
قوانین، هشدارها و اخطارها
۷. درصورت تمایل به حضور در دوره‌های آموزشی رسمی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، با شماره زیر تماس حاصل فرمائید تا لیست آموزشگاه های رسمی و باشگاه های کوهنوردی دارای مجوز در شیراز به شما اعلام شود. همچنین می توانید به وب سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران و وب سایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به آدرس زیر مراجعه فرمائید.
https://www.msfi.ir

http://msy.gov.ir

برای اطلاعات بیشتر و یا هرگونه سوال با شماره زیر تماس حاصل فرمائید
09011077782