همکاری با وب سایت صخره نورد CLIFFHANGER

هم اکنون همکاری با وب سایت صخره نورد CLIFFHANGER.IR از سه روش امکان پذیر می باشد:

  1. 1
    ارسال مطالب آموزشی مرتبط با کوهنوردی و سنگ نوردی

    علاقه مندان، فعالان و مربیان کوهنوردی، سنگنوردی و شاخه های وابسته می توانند مطالب مفید و مستند مربوط به کوهنوردی را از طریق روش هایی که در بخش تماس با ما معرفی شده برای ما ارسال نمایند تا پس از بررسی و تایید محتوی با ذکر دقیق منبع در وب سایت صخره نورد به اشتراک گذاشته شود. مطالب می تواند در قالب اخبار، آموزش، طرح درس، آموزش تصویری، تجربه شخصی و … باشد اما تاکید می شود که بایستی دارای منبع و استدلال فنی باشد. در انتشار این مطالب تمامی حقوق فرستندگان، نویسندگان و مؤلفین رعایت خواهد شد.

  2. 2
    تدریس، مربی گری و آموزش رایگان

    مربیان با تجربه کوهنوردی و سنگنوردی می توانند پس از هماهنگی لازم با مدیریت سایت صخره نورد (از طریق بخش تماس با ما) در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی تئوری و عملی به صورت رایگان همکاری نمایند. لازم به ذکر است که به دلایل ذکر شده در بخش آموزش رایگان و همچنین سیاست های اصلی این وب سایت هیچگونه حق الزحمه ای به مربیان و آموزگاران از طرف کارآموزان، وب سایت صخره نورد و یا حامیان وب سایت پرداخت نخواهد شد و تمامی آموزش ها به کارآموزان به صورت رایگان ارائه خواهد شد. حمایت های صورت گرفته از کلاس ها نیز به صورت تجهیزات سنگنوردی در کلاس ها در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

  3. 3
    تامین تجهیزات مورد نیاز کلاس ها به صورت مستقیم و غیر نقدی

    کلیه آموزش ها و مطالب ارائه شده در وب سایت صخره نورد cliffhanger.ir و همچنین آموزش هایی که از طریق مربیان وابسته به این وب سایت ارائه می گردد کاملا رایگان است. دلایل ارائه رایگان این آموزش ها را می توانید در بخش آموزش رایگان مطالعه نمایید.

    با توجه به دلایل مطرح شده برای آموزش رایگان کارآموزان، گروهی از علاقه مندان به سنگنوردی و کوهنوردی فنی و شاخه های وابسته به لحاظ مالی توان تهیه تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در کلاس ها و آموزش ها را ندارند؛ از همین رو وب سایت صخره نورد cliffhanger.ir حمایت های مالی شما را به روش زیر به طور مستقیم و به صورت غیر نقدی در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

    فروشگاه های لوازم کوهنوردی و ورزشی، شرکت ها، نهاد های دولتی و مردمی، اشخاص حقیقی و حقوقی و … می توانند به طور مستقیم و غیر نقدی تجهیزات انفرادی و یا گروهی مورد نیاز برای برگزاری کلاس های سنگ نوردی و … را فراهم آورند و در اختیار کارآموزان قراردهند (توصیه می شود که قبل ا زخرید تجهیزات با متخصصین وب سایت صخره نورد cliffhanger.ir درمورد نوع تجهیزات، موارد مورد نیاز، مارک و مدل آن ها از طریق بخش تماس با ما مشورت نمایند). بدین ترنیب بدون پرداخت هیچگونه وجه نقد به هیچ شخص یا نهادی صرفا با خرید تجهیزات ورزشی از ورزشکاران حمایت می نمایند. بدیهی است در ازای این حمایت، وب سایت صخره نورد خدماتی از قبیل نمایش تبلیغات آن ها در وب سایت، نمایش تبلیغات در برنامه های شاخص سنگنوردی، دیواره نوردی و …، ساخت کلیپ های تبلیغاتی -ورزشی و خدمات دیگری از این قبیل را در اختیار حامیان قرار خواهد داد. سایر خدمات تبلیغاتی از طریق جلسات حضوری بین حامیان و مسئولین وب سایت صخره نورد قابل بحث و بررسی خواهد بود.